Friday, August 11, 2017

Allahumma Aslih Qalbi.




Orang mungkin lihat aku senang, 
Tapi mereka tidak tahu tentang simpanan ku, 
Orang mungkin boleh label aku kedekut,
Tapi mereka tidak tahu takutnya aku untuk hadapi sem depan. 

Mereka bekerja, 
Sedang aku hanyalah pelajar, 
Mereka terima gaji,
Sedang aku mengharapkan pinjaman yang semakin hari semakin berkurang.  

Nothing stay. Sometimes, it will increase and sometimes it will decrease.

Sudah banyak aku beri, 
Takut nanti memakan diri,
Akhirnya nanti kau persalahkan diri, 
Kerana tidak tahu mengurus kewangan sendiri. 

Maaf.
Aku punya kekurangan diri. 

Moga Allah cukupkan rezeki kita, 
Moga Allah permudahkan urusan kita,
Moga Allah tunjukkan jalan yang terbaik buat kita. 

Moga Allah perbaiki hatiku. 

Dan juga. Kamu. 

Jumaat, 11082017.
9.06 p.m.


No comments:

Post a Comment